Skip to main content
اظهار البحث
ESP
بحث
ذهاب
الصفحة الرئيسية
الجامعات
الأخبار
الفعاليات
الأسئلة
المساعدة
English
تسجيل الدخول
الإنتاج العلمي
| هشام عزت سعد جاد's الصفحة الشخصية
فاعلية برامج ربوتات الدردشة التفاعلية (الشات بوت) فى قطاع الفنادق من وجهة نظر العملاء: دراسة باستخدام تقنية (الأهمية- الأداء)
UMIS
سبتمبر 2019
Hesham Ezzat Saad Gad
Maintenance Cost Index for Egyptian Hotels: An Exploratory Study
UMIS
سبتمبر 2019
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Talent Management Strategies and Practices in Five Star Hotels: An Exploratory Study
UMIS
سبتمبر 2018
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Adoption of Cloud Human Resource Information System in Egyptian Hotels: An Experimental Design Research
UMIS
مارس 2018
Hesham Ezzat Saad Gad
Karam Gomaa Mohamed Zaki
How Do Small Hotels Handle E-Complaints in Egypt?
UMIS
سبتمبر 2017
Hesham Ezzat Saad Gad
Karam Gomaa Mohamed Zaki
Menu Sustainability in the Egyptian Upscale and Fine Dinning Restaurants: Descriptive Approach
UMIS
مارس 2017
Hesham Ezzat Saad Gad
Job description form as an approach to work quality: specifying problem and strategic planning tool: the case study of Mercure hotel chain
UMIS
نوفمبر 2016
Hesham Ezzat Saad Gad
Nabil Ali Ali Badran
How Successful is Fast Food Social Media Marketing? International vs. Local Chains.
UMIS
سبتمبر 2016
Hesham Ezzat Saad Gad
Nabil Ali Ali Badran
Students Expectations towards Careers in the Hospitality industry in Egypt
UMIS
مارس 2014
Hesham Ezzat Saad Gad
Al Hussein Moawad said Ali
Server attitudes and restaurant tipping:tip enhancing actions
UMIS
ديسمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Nabil Ali Ali Badran
Best practices to maintain high hotel.Evaluation rate on review sites:Applied study on Five star hotels
UMIS
ديسمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Nabil Ali Ali Badran
Server attitudes and restaurant tipping: tip enhancing actions.
UMIS
ديسمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Best Practices to Maintain a High Hotel Evaluation Rate on Review Sites: analytic study applied to five stars hotel on trip advisor.
UMIS
ديسمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Sharia-compliant Hotels in Egypt:Concept and Challenges
UMIS
سبتمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
Nabil Ali Ali Badran
Workplace hazards in butchery premises:Case of Fayoum
UMIS
سبتمبر 2013
Hesham Ezzat Saad Gad
Al Hussein Moawad said Ali
Sharia-compliant hotels in Egypt: concept and challenges.
UMIS
سبتمبر 2013
Magdy Abdelaleem Abdelati
Hesham Ezzat Saad Gad
post-revolution downturn management:The case of Egyptian small hotels
UMIS
مارس 2013
Hesham Ezzat Saad Gad
Corporate Social Responsibility at Fast Food Restaurants:Managers views
UMIS
مارس 2012
Hesham Ezzat Saad Gad
Branding Alexandria as an international tourist destination (A Glimpse of potential,Policies,an Techniques in Light of Tourists Perception
UMIS
ديسمبر 2010
Hesham Ezzat Saad Gad
Farouk Abdel Nabi Hassanein Atallah
تميز الاسكندرية كمقصد سياحي دولي (استعراض للامكانيات والسياسات في ضوء تطورات السائحين)
UMIS
يونيو 2010
Hesham Ezzat Saad Gad
Farouk Abdel Nabi Hassanein Atallah
مخاطر الصحة والسلامة المهنية بمحلات الجزارة بالفيوم
UMIS
Hesham Ezzat Saad Gad
Al Hussein Moawad said Ali